Regulamin świadczenia usług sklepu
wawstaging.pl/sklep
wawstaging.pl/sklep/ jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Katarzyna Marculanis z siedzibą w Warszawie przy ul. Międzynarodowej 50A/42, 03-922, NIP 9521902744. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie wawstaging.pl/sklep/.
Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest drogą elektroniczną pod adresem e-mail: WAWstaging@gmail.com
§ 1
Definicje
- Klient/Kupujący lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu,
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością̨ gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią̨ art. 221 Kodeksu cywilnego),
- Sprzedawca – Katarzyna Marculanis z siedzibą w Warszawie przy ul. Międzynarodowej 50A/42, 03-922, NIP 9521902744.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu,
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93),
- Produkt – każdy produkt dostępny w Sklepie,
- Produkt Elektroniczny – produkt niematerialny, zapisany w postaci elektronicznej, w szczególności grafika, e-book, materiały udostępnione na podstronach Sklepu, szkolenia, konsultacje, usługi indywidualne, nagranie audio lub wideo, którego twórcą jest Sprzedawca (o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej); Produkt Elektroniczny stanowi treść cyfrową w rozumieniu Ustawy o Prawach Konsumenta,
- Produkt lub Produkt Elektroniczny – towar i materiały zakupione lub dostępne w Sklepie, w tym także usługi oraz materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności e-booki, dokumenty elektroniczne, materiały udostępnione na podstronach Sklepu, szkolenia, nagranie audio lub wideo, konsultacje, usługi indywidualne, a także produkty fizyczne, którego twórcą jest Sprzedawca (o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej). Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej; (Produkt Elektroniczny stanowi treść́ cyfrową w rozumieniu Ustawy o Prawach Konsumenta).
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
- Regulamin – niniejszy regulamin,
- Sklep – sklep internetowy, działający pod adresem internetowym https://wawstaging.pl/sklep/ oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych Produktów, prowadzony przez Sprzedawcę
- Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Dowód zapłaty – faktura wystawiona zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
- Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych.
- System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).
§ 2
Postanowienia ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego https://wawstaging.pl/sklep/ jest Katarzyna Marculanis, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Katarzyna Marculanis z siedzibą w Warszawie przy ul. Międzynarodowej 50A/42, 03-922, NIP 9521902744, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Z właścicielem sklepu internetowego https://wawstaging.pl/sklep/ możesz skontaktować się mailowo, pod adresem: WAWstaging@gmail.com lub telefoniczne, pod nr telefonu: (+48) 510207972.
- Właściciel sklepu internetowego jest jednocześnie administratorem danych osobowych, przetwarzanych w sklepie internetowym https://wawstaging.pl/sklep/. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały uregulowane w § 10 niniejszego Regulaminu oraz w polityce prywatności, dostępnej pod linkiem: https://wawstaging.pl/polityka-prywatnosci/
§ 3
Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
- Jeżeli jesteś naszym Klientem i chcesz korzystać ze Sklepu, potrzebujesz mieć:
- urządzenie końcowe umożliwiające korzystanie ze Sklepu (np. komputer, tablet, smartphone), z dostępem do Internetu oraz z przeglądarką internetową wspierającą HTML oraz JavaScript;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- włączoną możliwość zapisu plików Cookies w przeglądarce internetowej (wyłączenie obsługi plików Cookies zazwyczaj nie blokuje możliwości korzystania z usług, może jednak powodować utrudnienia w działaniu Sklepu);
- aktywny numer telefonu komórkowego;
- Produkty cyfrowe i Usługi cyfrowe – program word/ Adobe – pliki: doc/docx/pdf – dowolny program pozwalający na odtwarzanie plików MP4/mov/itp.
- Dodatkowo, Usługodawca zaleca stosowanie najnowszych wersji przeglądarek internetowych oraz przeprowadzanie ich okresowych aktualizacji.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z przesyłaniem danych przy pomocy publicznej sieci Internet i obarczone jest ryzykami charakterystycznymi dla sieci Internet, w szczególności:
- atakami hackerskimi;
- zainfekowaniem systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie.
- W celu uniknięcia tych zagrożeń zachęcamy Ciebie do zainstalowania oprogramowania antywirusowego na komputerze, laptopie lub urządzeniu multimedialnym, z którego korzystasz. Program antywirusowy powinien być aktualizowany na bieżąco – niezwłocznie po ukazaniu się kolejnej aktualizacji. Dodatkowo zalecamy Tobie uruchomienie zapory systemowej.
- Obowiązuje Klienta, zakaz dostarczania za pośrednictwem Sklepu treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na możliwości przeglądania treści i możliwości zakładania i posiadania Konta czy składania Zamówień za pośrednictwem strony internetowej Sklepu jest zawierana na czas nieokreślony i może być w każdym czasie rozwiązana, bez konieczności zachowania jakiegokolwiek okresu wypowiedzenia, poprzez zaprzestanie przeglądania przez Klienta treści zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu lub zaprzestanie składania Zamówień na Produkty, Produkty cyfrowe lub Usługi cyfrowe.
- Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do zakładania i posiadania Konta, czy składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. korzystania ze Sklepu z naruszeniem przepisów prawa, dobrych obyczajów lub postanowień Regulaminu, kopiowania Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych Sprzedawcy, bądź udostępnienia ich osobom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podania Sprzedawcy danych nieprawdziwych, niezgodnych z rzeczywistym stanem prawnym lub naruszających prawa osób trzecich, bądź też podejmowania prób naruszenia lub naruszania zabezpieczeń technicznych Sklepu.
- Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wcześniej zrealizowane lub złożone Zamówienia.
§ 4
Złożenie zamówienia
- Umowa zawierana jest w języku polskim.
- Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widoczna dla Klienta przy Produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Ceny są cenami całkowitymi i zawierają podatek VAT.
- Klient nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
- Klient może składać zamówienie bez zakładania konta, wówczas powinien zaakceptować Regulamin oraz checkboxy dotyczące zapoznania się z warunkami umowy.
- Zawartość strony Sklepu stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, w związku z czym samo złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy.
- Klient może dokonać zakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów Produktu w różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie wskazana w opisie Produktu).
- Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka” pokazany wraz z ceną i opisem produktu, w wyniku czego wybrany Produkt zostanie dodany do koszyka zakupowego. Następnie, może dokonać dalszych zakupów lub kliknąć w przycisk „Zobacz koszyk”, a następnie kliknąć w przycisk „Przejdź do płatności” i sfinalizować zakup na kolejnej stronie.
- Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach następujących danych:
- imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy (NIP),
- adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
- numeru telefonu,
- akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego jako „Przeczytałem/am i akceptuję regulamin”. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
- wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowych objętych zamówieniem przed upływem terminu odstąpienia od umowy oraz zaakceptowanie utraty prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży.
- wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za zamówienie.
- klient może także opcjonalnie złożyć uwagi do zamówienia, np. dodatkowe informacje.
- w procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również formy płatności.
- Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
- Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej w Sklepie, a następnie dokonuje wpłaty.
- Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
- Formą dostawy jest wiadomość e-mail, która zawiera odnośnik z dostępem do kupionego Produktu Elektronicznego.
- Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 12 niniejszego paragrafu. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
- Podanie danych Klienta wraz z adresem e-mail jest konieczne do realizacji zamówienia, aby móc dostarczyć Produkt Elektroniczny.
- Aby móc skorzystać z zakupionego Produktu Elektronicznego Klient powinien posiadać standardowy system operacyjny, programu do otwarcia formatu pdf np. Adobe Acrobat Reader, pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednik (Libre Office, Open Office).
- Składając Zamówienie na Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową wyrażasz zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej przed terminem, o którym mowa w postanowieniu § 9 ust. 1 Regulaminu i jesteś świadoma/y utraty prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży.
§ 5
Ceny Produktów i Formy Płatności
- Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
- Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
- Dostępne metody płatności to :
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy);
- Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
§6
Warunki i terminy dostawy
- Zamówiony przez Klienta Produkt cyfrowy zostanie wysłany na wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia adres e-mail, niezwłocznie po zaksięgowaniu się płatności.
- Po zamówieniu Usługi cyfrowej Sprzedawca skontaktuje się z Klientem pod wskazanym przez Klienta w formularzu Zamówienia adresem e-mail lub numerem telefonu niezwłocznie po zaksięgowaniu się płatności lub otrzymaniu wiadomości mailowej od Klienta.
- Realizacja usługi, zamówionej w ramach Usługi cyfrowej nastąpi w terminie wskazanym w opisie Usługi cyfrowej lub indywidualnie ustalonym, w trakcie kontaktu, o którym mowa w ustępie powyżej.
- Jeżeli Klient nie wpłaci ceny za Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie, Zamówienie na Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową zostanie anulowane.
§ 7
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi zawarcia umowy (zakupu/dostarczenia treści cyfrowej/ Produktu cyfrowego) ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z tytułu złożenia Zamówienia.
- Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania, jeżeli Klient zdecydował się takie konto założyć. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za dany Produkt.
- W celu założenia indywidualnego Konta Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować Regulamin, a następnie złożyć Zamówienie.
- Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane z założeniem konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustalenie hasła. Po kliknięciu w niego i ustaleniu indywidualnego hasła, Konto zostaje utworzone, a Klient może z niego korzystać.
- Utworzenie indywidualnego Konta może być konieczne do korzystania z niektórych Produktów, w tym w szczególności z kursów online Sprzedawcy.
- Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie nieodpłatnej usługi drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Klient loguje się do Konta poprzez adres e-mail lub login oraz hasło. W każdej chwili może też wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia poprzedniego.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania. Klient jest uprawniony poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Zabronione jest udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz zakładanie kilku Kont przez jednego Użytkownika.
- W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail.
- W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy.
- W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu i Konta w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i Sklepu, w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, kopiuje Produkty i Usługi Sprzedawcy lub udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy dane niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Sklepu i Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów.
- Strony mogą również rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w drodze porozumienia stron w każdym czasie.
- Klient może rozwiązań umowę o świadczenie usług drogą elektronicznych w każdym czasie, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
- Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich Produktów i zasobów dostępnych uprzednio na jego Koncie.
- W celu usunięcia Konta, Klient powinien skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną.
- Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi korzystanie z Produktów w Sklepie, również tych, które zamówił.
§ 8
Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta, a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Produktu Elektronicznego wolnego od wad.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail WAWstaging@gmail.com.
- Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni
od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację. - Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku sprzedaży Produktu w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy.
§ 9
Odstąpienie od umowy przez konsumenta
- Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, przysługuje Tobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży opisane w niniejszym paragrafie, w terminie 14 dni od dnia odebrania Produktu w przypadku zawarcia umowy sprzedaży, a dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
- Jeżeli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować o tym Sprzedawcę, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres mailowy Sprzedawcy: WAWstaging@gmail.com. Wystarczające dla skorzystania z prawa odstąpienia od umowy będzie wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Po otrzymaniu przesłanego przez Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca zwróci Tobie, nie później niż w terminie 14 dni, wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
- Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Ciebie użyty przy zawarciu umowy, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej w Sklepie, jesteś zobowiązany do zaprzestania korzystania z tego Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej i nie możesz go/jej udostępniać osobom trzecim.
- Prawo do odstąpienia od umowy, na podstawie art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie przysługuje Tobie w sytuacji, w której:
- spełnianie świadczenia, uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub wykonanie usługi, zamówionej w ramach Usługi cyfrowej, nastąpiło przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a jako Klient wyraziłaś/eś wcześniej zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej przed terminem, o którym mowa w ust. 1, Sprzedawca zaś przesłał Tobie potwierdzenie, o którym mowa w § 4 ust. 14 Regulaminu zawierające informację o udzielonej przez Ciebie zgodzie na spełnienie świadczenia w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy;
- zamówiony przez Ciebie Produkt jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według Twojej specyfikacji lub służącą zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- Produktem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz złożyć korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej w zakładce „Kontakt”, dostępnej na stronie Sklepu, wysyłając skan oświadczenia mailem, a także wysyłając oświadczenie w formie pisemnej na adres Sklepu.
§ 10
Dane osobowe
- Podanie przez Ciebie jakichkolwiek danych osobowych jest zawsze dobrowolne, lecz w wielu przypadkach konieczne – np. w celu złożenia Zamówienia, umożliwienia Sprzedawcy dostarczenia Tobie Produktu, Produktu cyfrowego, Usługi cyfrowej lub skontaktowania się z Tobą np. w celu ustalenia terminu konsultacji, zamówionej w ramach Usług cyfrowych.
- Administratorem podawanych przez Ciebie danych osobowych jest Katarzyna Marculanis z siedzibą w Warszawie przy ul. Międzynarodowej 50A/42, 03-922, NIP 9521902744.
- Z administratorem danych osobowych możesz skontaktować się listownie, pod adresem wskazanym w ust. 2 powyżej, za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: WAWstaging@gmail.com lub telefonicznie pod nr (+48) 510207972.
- Przetwarzanie przez nas danych osobowych odbywa się zgodnie z prawem, w sposób rzetelny i przejrzysty. Przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie:
- udzielonej przez Ciebie dobrowolnej zgody (np. poprzez skierowanie do nas wiadomości mailowej, złożenie Zamówienia w Sklepie czy kontakt za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook, Instagram, LinkedIn czy komunikatora Messenger),
- wykonania zawartej umowy sprzedaży, a także rozpoczęcia współpracy lub podpisania umowy,
- prawnie usprawiedliwionego interesu Usługodawcy, jako Administratora danych (np. w zakresie tworzenia bazy danych, czynności analitycznych i profilujących, w tym czynności dot. analizy korzystania z usług, zabezpieczeniu dokumentacji na potrzeby obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub na potrzeby dochodzenia roszczeń),
- obowiązków wynikających z prawa (np. prawa podatkowego lub przepisów o rachunkowości).
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe tj. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub adres w celu zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych przez nas usług i realizacji zamówionej przez Ciebie usługi lub umowy, przez okres niezbędny do jej realizacji, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Następnie Twoje dane osobowe zostaną usunięte.
- Twoje dane mogą być przekazane naszym podwykonawcom, współpracownikom lub usługodawcom, którzy pomogą nam w realizacji wykonywanej usługi (np. podmioty świadczące usługi księgowe, hostingowe, mailingu (Newsletter), związane z realizacją Zamówień, systemu płatności). Przekazanie danych osobowych innemu podmiotowi, nie uprawnia go do dowolnego z nich korzystania, a jedynie do przetwarzania w celach określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych, z zapewnieniem bezpieczeństwa przetwarzania i w zakresie niezbędnym dla należytego świadczenia usług oraz realizacji wiążących nas umów.
- W ramach przekazywania danych osobowych możliwe jest ich przekazywanie i następnie przechowywanie danych osobowych do krajów poza Europejski Obszar Gospodarczy. W takich przypadkach, dane przekazywane do podmiotów działających poza obszarem Europejskiego Obszaru Gospodarczego nie będzie wpływać negatywnie na zakres ochrony danych i Twoje prawo do prywatności będzie respektowane z zachowaniem należytych standardów.
- W przypadku przekazywania danych osobowych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego do przekazywania dochodzi zazwyczaj w oparciu o poniższe podstawy:
- na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony tj. Decyzji Wykonawczej Komisji (UE) 2016/1250 z dnia 12 lipca 2016 r., dostępnej tu: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016D1250&from=EN
- w sytuacjach zaś, jeśli w tym zakresie nie został stwierdzony przez Komisję Europejską odpowiedni stopień ochrony w drodze decyzji, dane osobowe zostaną odpowiednio zabezpieczone za pomocą standardowych klauzul ochrony wskazanych w Decyzji Komisji z dnia 5 lutego 2010 r. w sprawie standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania danych osobowych podmiotom przetwarzającym dane mającym siedzibę w krajach trzecich na mocy dyrektywy 95/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dostępnej tu: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32010D0087&from=EN
- W odniesieniu do przekazanych nam przez Ciebie danych osobowych, przysługują Tobie następujące uprawnienia:
- a) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,
- b) prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
- c) prawo żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,
- d) w przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych – prawo jej wycofania,
- e) prawo do przenoszenia danych,
- f) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, a także polityka plików Cookies zostały opisane w https://wawstaging.pl/polityka-prywatnosci/
§11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca niniejszym wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawarciem umowy za pośrednictwem Sklepu na drodze postępowania mediacyjnego, którego szczegóły określą strony sporu.
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, poprzez:
- zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, a Sprzedawcą,
- skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Szczegółowe informacje dotyczące polubownego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są za pośrednictwem strony internetowej uokik.gov.ploraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Ponadto, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, zawartych przez Internet.
- Przed skierowaniem sprawy do sądu polubownego należy przeprowadzić i zakończyć postępowanie reklamacyjnego, a ponadto, obydwie strony sporu muszą wyrazić zgodę na wszczęcie postępowania przed sądem polubownym. W pozostałych wypadkach sprawy sporne powinny zostać poddane właściwym sądom powszechnym.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy na podstronie: Regulamin.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
- W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Sprzedawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
- Akceptacja Regulaminu oznacza, że Klient akceptuje, że Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wyniki Klienta w związku ze stosowaniem porad Sprzedawcy zawartych w Produktach Elektronicznych. Sprzedawca nie udziela rekomendacji ani gwarancji co do rezultatów działań podejmowanych przez Klienta, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo niezależne od Sprzedawcy, na które wpływ mają różne czynniki rynkowe, że działania Klienta nie przyniosą oczekiwanych rezultatów i będą inne niż przedstawione przez Sprzedawcę. Informacje na stronie są wyłącznie wyrazem osobistych poglądów Sprzedawcy i nie stanowią „rekomendacji” w rozumieniu przepisów ani indywidualnej porady. Wszelkie decyzje i działania Klient podejmuje na własną odpowiedzialność.
Data publikacji Regulaminu: 7.06.2023 r.